Nieuw! Digitale contributiefactuur voor NVO-leden

7-3-2016

Als NVO-lid heeft u op donderdag 3 maart jl. een email met een contributiefactuur ontvangen. Sinds dit jaar ontvangt u in dus geen factuur per post meer, tenzij u geen (correct) emailadres heeft opgegeven.

Juiste gegevens
Om u goed te kunnen informeren is het uiteraard belangrijk dat wij uw juiste gegevens hebben. U kunt uw gegevens actualiseren door in te loggen op de ‘Leden login’ op www.nvo.nl met uw lidnummer/relatienummer en uw wachtwoord (zie ook: https://www.nvo.nl/leden-login/problemen-met-inloggen.aspx). Via de tab ‘Ledenlijst’ kunt u de gegevens controleren én aanpassen waar nodig door te klikken op ‘Wijzigen persoonlijke gegevens’ en ‘Wijziging werkgegevens’. Wij vragen u de contributiefactuur binnen dertig dagen te betalen.

Reacties
Inmiddels heeft de NVO van een aantal leden reacties binnen gekregen. Allereerst willen wij u daarvoor bedanken. Dankzij uw reacties weten we welke vragen bij leden ontstaan. Met onderstaande tips kunnen we andere leden daardoor beter informeren en ondersteunen.

  • Soms is de mailtekst niet leesbaar – het mailprogramma dat u gebruikt (bij smartphones en tablets komt dat nogal eens voor) ondersteunt de verstuurde tekst dan niet; u kunt de bijlage gewoon openen en de betaling voldoen.
  • Soms is de factuur niet leesbaar omdat de tekst dubbel geprint is. Wij proberen te achterhalen hoe dit komt. Intussen kunt u via reply op de mail een nieuwe factuur aanvragen.
  • Soms is de melding dat de factuur niet leesbaar is bij het openen. U kunt (gratis) Adobe Acrobat Reader downloaden om de factuur te openen, bijvoorbeeld via: https://acrobat.adobe.com/nl/nl/products/pdf-reader.html.

 

Geen email ontvangen?
Leden van wie wij geen (correct) emailadres hebben krijgen de factuur (nog) per post. Wij verzoeken hen via het ledengedeelte alsnog hun email adres door te geven. U kunt uw gegevens zelf aanpassen door in te loggen op de ‘Leden login’ op www.nvo.nl met uw lidnummer/relatienummer en uw wachtwoord.